miércoles, 16 de mayo de 2012

La primera entrada del blog!

Aquests mesos que he estat sense feina m'han servit per vàries coses. La més important és que me'n he anat de casa! (no m'atreveixo a dir que m'he independitzat perquè fins que no comenci a treballar, d'independent no en sóc gens).

Des que he marxat, la meva mare ha experimentat una mena d'alliberament i té la necessitat imperiosa de fer lloc a casa, ara que ja no hi sóc. No para de recordar-me que encara no he acabat de buidar l'armari de la roba (ara ja tindrà la roba d'hivern a mà!), i que encara no m'he emportat el piano.

En alguna de les seves maniobres em va donar una coberteria, algún moble, un pack de (moltes) toballoles, unes tasses de marietes (aquest és el seu alliberament preferit em sembla), una jerra d'aigua... i una thermomix. Una thermomix... jo, que no he cuinat mai, i ni tan sols m'ha agradat!!! Però vaig decidir donar-li una oportunitat. Total, el pis és molt gros i de moment no fa nosa.




En realitat aquests dies, de feina per fer en tinc molta. Tinc el projecte final de carrera per acabar, buscar feina, aprendre alemany, ... i quan tinc tanta feina, em ve de gust ocupar el temps amb les coses més inútils i poc productives, i perdre el temps de la pitjor manera. I vaig decidir començar a explorar el món de la cuina tot fent uns brunyols per Setmana Santa. A partir de llavors he començat a fer pans, purés, escalivada, coques i pizzes.



Aquest blog pretén ser la meva llibreta de receptes de la Thermomix: hi aniré afegint les receptes que m'hagin anat sortint, i qualsevol cosa interessant relacionada amb la cuina. Esteu convidadíssims a llegir i participar en les receptes. I ei! si us vé de gust també esteu convidats a provar els resultats! Penseu que tinc un contacte que us pot proveïr de sal de fruita, Almax o el Fortasec, per un mòdic preu d'amic.

Ui, us deixo, vaig a mirar si els Donuts que estic preparant ja han pujat prou!

Bon profit!!!!

3 comentarios:

  1. A casa la tenim i és una meravella. Si tens algún dubte, ja saps! ;)

    ResponderEliminar
  2. Gràcies!!! i tant, no dubtis que et faré consultes :)

    ResponderEliminar
  3. Wooooooo m'agrada molt!! A veure com evoluciona el tema :) No tinc thermomix, però si hi ha alguna recepta que se n'escapi, no dubtis que la provaré!! Ahir mateix vaig fer uns pastissets de crema i estic on fire!! :D

    ResponderEliminar